שילוט חניונים

המדריך המלא על שילוט חניונים ושלטים לעסקים

כדי לבחור שילוט חניונים לעסקים על הצד הטוב ביותר, כדאי להיעזר במדריך זה שיסביר לכם באופן מקיף כיצד לעשות זאת. בין אם מדובר בהזמנת שילוט לעסקים לשיווק, שלטי אזהרה, הכוונה ועוד, כאן נספק לכם את המידע כיצד להגיע לפריטי השילוט המתאימים ביותר לבית העסק שלכם, עם מי כדאי להתייעץ בנושא ואיך לבצע את תהליך הזמנה. שימו לב שהמשמעות של בחירת שילוט לעסקים שמתאים למיקומו ולאופי הכיתוב בו היא גדולה וכדאי להיעזר במדריך מפורט מסוג זה כדי להבין טוב יותר כיצד כדאי לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

היעזרו במומחה לשלטים

 להיעזר באיש מקצוע בעל ניסיון לגבי זה תמיד רעיון טוב, בפרט כשמדובר בנושא שילוט לעסקים. היעזרו בידע שלו כדי לקבל מידע על גודל השלט המומלץ, שילוב הכיתוב בו בצורה החזותית הטובה ביותר וכן הלאה. המומחה יוכל ליידע אתכם גם לגבי מתי כדאי להשתמש בשילוט זוהר של אותיות מוארות ובאילו גוונים יש להשתמש בכל שלט. הצוות המקצועי שלנו גם יוכל ליידע אתכם בקשר למיקומים המועדפים של השילוט כך שיבלוט באופן הטוב ביותר.

מה כדאי לסמן בשילוט בתוך בית העסק?

לאחר שתבחרו את הלוגו הפרסומי של השלט, תצטרכו לבחור שילוט לתוך בית העסק. גם בנושא זה כדאי להתייעץ עם מומחה לשלטים שייעץ לכם לגבי היכן למקם שילוט פולט אור, אילו מיקומים חובה לסמן בשילוטי אזהרה והנחייה וכן הלאה.  למשל: שלט יציאת חירום, שלט אסור לעשן, שלט מתח גבוה, שלט ספרינקלרים, שלט פתחי מילוט, כניסה/יציאה וכו'. לכל אחד מהשלטים הנ"ל יש כמה אפשרויות מקובלות. שים לב שרוב השלטים הללו הם שלטי חובה בכל בית עסק בהתאם להנחיות מכון התקנים.

בצעו את ההזמנות מחברה בעלת ניסיון בייצור שלטים לעסקים

לאחר שביצעתם את הסעיפים הקודמים, השלב הבא הוא לבצע את ההזמנות הנדרשות לבית העסק. לשם כך עליכם להתעניין בחברה בעלת ניסיון מוכח בתחום ייצור שלטים לעסקים. הניסיון הרב שלנו מאפשר לנו להציע לכם את ההתאמה הטובה ביותר לצרכים שלכם ולהפוך את השילוט בעסק שלכם לנכון ומקצועי.

חברת שלטים תפיק עבורך ערכת שילוט על פי הזמנה

כחברת שלטים אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולייצר עבורכם שילוט איכותי וחסר פשרות. אם אתם מעוניינים לעבות את מערך השילוט בחברה או בעסק שלכם, אנו ממליצים לא לעשות זאת ללא תכנון. רצוי לעשותו עם יועץ עסקי המתמחה בנושא שילוט והצבתו. היועץ צריך להיות בעל אוריינטציה לוגיסטית (לדאוג למי שיתלה כל דבר, למשל) וגם בעל אוריינטציה שיווקית ומכירתית. באמצעות הייעוץ שלו, גם אתם תוכלו לאפשר לעצמכם שלטים איכותיים אשר יעבדו בשבילכם.

חשוב מאד לבוא עם הזמנה מוכנה – כזו שאתם מבינים את השלכותיה השיווקיות

תכנון מערך השלטים בעצמכם באופן מאולתר וללא הסבר מניח את הדעת הוא מתכון לטעויות. מניסיון, עסקים נכנסו ללא מעט הוצאות מיותרות, לעומת אחרים שהתייחסו לשלטים שלהם כביזנס פלאן לכל דבר עם יועץ עסקי, והצליחו בגדול. אנו נייצר עבורכם כל שלט שתבקשו בסופו של דבר, ונעשה זאת על הצד הטוב ביותר, אך לא ניתן לחזור בבקשת ההזמנה ברגע שהשלט כבר הוכן. לכן, חשוב מאד להגיש רק הזמנות שאתם מבינים את ההשלכות שלהן ויודעים מה אתם רוצים להשיג באמצעותן: הכוונה לחניונים, חניות שמורות (ועדיף לפי תפקיד ולא לפי שם פרטי שכן ממלא התפקיד יכול להתחלף), שלטי בטיחות ואזהרה בתוך החניון ועוד.

ייצור שלטים מהיר ואפקטיבי

אנו נספק עבורכם שלטים במהירות הבזק. ייצור שלטים כאן הוא אחד התהליכים הכי יעילים שאנו מקיימים עבור הלקוח, בין אם זה שילוט רגיל או שילוט פולט אור. השלטים שלנו נעשים בקלות רבה על ידי מכשור מתקדם ואיכותי אשר מספק לכם את התוצאה הסופית הטובה והאיכותית ביותר.

שלטים דיגיטליים: מה זה, והאם זה כדאי גם אם אינני מוכר טכנולוגיה גבוהה?

שלטים דיגיטליים הם שלטים אשר כל חנות, כולל כזו שלא מוכרת בכלל טכנולוגיה, יכולה להשתמש בהם ויכולים לשמש אפילו בתור שלטים למשרד. בדרך כלל, מועברים בהם מסרים על סחורות חדשות שהגיעו ועל כן נהוג להציב אותם בקדמת החנות או במקום בולט אחר. גם בחניונים ניתן לעשות שימוש בשלטים הללו על מנת להעביר מידע עדכני (כמו כמות התפוסה בתוך החניון וכדומה) או על מנת לשדר פרסומות בתוך החניון עצמו.

שילוט חניונים בהתאמה אישית לבית העסק

אם גם אתם מעוניינים לדעת כיצד לייצר שילוט חניונים לבית העסק, התשובה תהיה, מטבע הדברים, פנייה למפעל שלטים, אבל זו חוכמה קטנה מאד. החוכמה הגדולה היא לייצר שלטים נכונים, שיזניקו את העסק שלכם לגבהים חדשים ויביאו לו לקוחות מכל קצוות הקשת, שישלבו בין ההכוונה בחניון לבין מיתוג ושיווק העסק. את זאת עושים באמצעות פנייה למשרד המתמחה בייעוץ מתאים, שם תזכו לעבוד על תכנית שיווקית כוללת לבית העסק שלכם. התוכנית תיקח, בין היתר, בחשבון גם את נושא השלטים, ועמה תוכלו לבוא אלינו ולהרכיב שילוט חניונים ולעסקים על פי מה שתכננתם. כך, למשל, ניתן להציב שילוט בקרנות הרחובות, בכניסות לקניונים או למרכזים מסחריים, ניתן להציב שלטי הכוונה אם חנותכם דורשת הכוונה מתוך החניון, ועוד.

כיצד מתכננים את השלטים בתכנית העסקית?

כאשר אתם מול היועץ העסקי שלכם, חשוב לתכנן יחד עמו – כיצד לקוחות יגיעו לעסק שלי, במיוחד אם מדובר בחניון גדול המיועד להרבה עסקים. אם אין לי ארגון עם כוונת רווח, עלי לשאול כיצד יהיו יותר מתעניינים בפעילות החשובה שאני עושה. המענה יביא אתכם למסקנה כי צריך שלטים לעסקים אשר יעשו את העבודה במקומכם. שילוט אשר יעוצב עבורכם במיוחד על ידי המאמנים העסקיים שלכם בשיתופכם יהיו השילוט העסקי הכי נדרש. עם המפרט שלו ניתן לבוא למפעל שלטים אשר יפיק עבורכם את אותם שלטים שתכננתם במפרט אחד לאחד. כל שייוותר לכם לעשות הוא לדאוג להטמיע את השלטים בנקודות שתכננתם להטמיע כאשר ניסחתם תכנית עסקית.

מהי החשיבות של שילוט חניונים?

שילוט חניונים נדרש משתי סיבות:

  1. בטיחות והכוונה – שילוט חניונים הינו שילוט אשר מסייע בהכוונה נכונה של הנהגים אל החניון, בתוכו או מחוצה לו. הוא מאפשר הגדרה של מקומות החניה השונים ושמירה על הסדר בתוך החניון וכן משמש בתור שילוט בטיחות למקרה הצורך, דבר שהוא חיוני מאוד ובפרט בחניונים גדולים ועמוסים.
  2. שיווק ופרסום – אם מדובר בחניון גדול המיועד לכמה עסקים יחד, תוכלו להציב במידה ויש לכם אישור לכך, שילוט פולט אור או שילוט בולט אחר אשר ימשוך את בעלי הרכבים המחנים את הרכב שלהם אל החנות או בית העסק שלכם.