שילוט סכנת החלקה

שילוט סכנת החלקה – החלקה עשויה להיות אירוע לגמרי לא נעים וגם מזיק עד מאוד. היו מקרים רבים שבהם אנשים החליקו וכתוצאה מכך נפגעו פגיעה משמעותית בראשם או בגבם. אכן, אין להקל ראש בעניין זה וחשוב מאוד לוודא כי אנחנו צועדים באזורים בטוחים לצעידה.

יש לשים לב לכך שרצפה חלקה מהווה מכשול משמעותי העלול לגרום להחלקות רבות. מסיבה זו חשוב מאוד לבחון את הרצפה ואת המדרגות ולוודא כי לא מדובר באזור מחליק שעלול לגרום לאדם שצועד בתום לב למצוא את עצמו שרוע על הרצפה בחוסר אונים.

קרא עוד על שלטי בטיחות

שילוט סכנת החלקה על מבנים ציבוריים ומסחריים

הדבר נכון בכל מקום ובמיוחד במבנים ציבוריים. תארו לעצמכם שאתם נכנסים לתוך קניון או לתוך בניין משרדים והרצפה רטובה, כמובן שהרטיבות הזו משפיעה על היציבות של העוברים-ושבים במקום והדבר עלול להסתיים באסון. כדי למנוע מקרים כאלו חשוב כי יהיו במקום שלטים המתריעים על סכנת ההחלקה.

יש שלטים מסוגים שונים כאשר חלקם מוצבים בקביעות באזורים המועדים להחלקה, ואילו במקומות אחרים יציבו שילוט סכנת החלקה רק כאשר המקום רטוב. מדובר בשלטי פלסטיק בצבע בולט שמציבים אותם כאשר הרצפה רטובה, וכל העוברים באזור רואים את האזהרה וצועדים בזהירות רבה בשטח, ואילו כאשר השטח יבש מסירים את השלטים הללו.

מרחב מוגן ואבזור

כולנו מקווים כי עתות חירום לא יתרחשו, אך עם זאת אנחנו חייבים לדאוג לכך שנהיה ערוכים כראוי – על כל צרה שלא תבוא. גם בתוך בניינים ציבוריים או בתוך מוסדות, חובה להכין את המרחב המוגן ולוודא כי הוא מוכן למקרי חירום. לשם כך יש להצטייד במוצרים למרחב מוגן. מדובר במוצרים שנועדו להכשיר את הממ"ד ולוודא את האטימה שלו. כמו כן נועדו המוצרים לשלט את האזור ולהועיל בהגעה מהירה אליו ובהתנהלות נכונה בתוכו.

שלטים לחניונים

אתם נכנסים לחניון כדי לחנות את הרכב. אם אתם מכירים את החניון מימים ימימה – מה טוב. אבל אם המקום חדש לכם אתם בהחלט מחפשים מיד את השלטים שיכוונו אתכם בדרך. אכן, שילוט חניונים מאפשר תנועה ושימוש בטיחותיים ומתחשבים, ומאפשרים לכל נהג למצוא את מקומו בהתאם לתנאים בשטח. השלטים פולטים אור בחושך וכך הם מאפשרים שימוש בטוח בחניון גם בלילה, ומונעים פעולות לא נכונות. כמו כן יתריעו השלטים על מקומות אסורים לחניה.

ייצור שלטים על ידי חברת בוטיק לחברות ועסקים

אנו מייצרים שלטי אזהרה ושלטים נוספים ומספקים אותם לבעלי עסקים על פי הזמנה ביעילות רבה ובפרקי זמן מהירים וידועים מראש. ייצור שלטים הנה מלאכה מורכבת, אבל אצלנו כבר בקיאים היטב בלוחות הזמנים המקובלים ליצירתם, ועל כן אנו נוכל לחזות מראש כמה זמן זה ייקח, ומתי תקבלו את השלטים. יצוין כי כל אסופת שלטים שנידרש להכין תיושם באופן חסר תקדים ובאיכות שאין שניה לה. יחד עם זאת, אנו מתמחרים פרויקטים שלנו במחירים ידידותיים על מנת לאפשר לכם ולכל בית עסק אחר להצליח ולמנף את עצמו בקלות באמצעות השלטים החדשים או לשמור על הבטיחות בבית העסק בצורה הטובה ביותר.

תהליך ייצור השלטים

בתחילה, חשוב להגיש לנו פרויקט מלא, ממש כמו שמגישים לקבלן תכנית אדריכלית. עליכם להצטייד בסוגי השלטים, בכמות של כל סוג, בחומרי הייצור לכל שלט וחשוב מכל – במידות המדויקות (אורך רוחב ועומק) של כל שלט ושלט. הפרויקט חייב להיות מוגש לנו כשהוא מגובה במידות, כמויות וחומרי ייצור, צבעים ועיצובים. אנו, מצדנו, עובדים עם רשימת השלטים שהגשתם, ומשתמשים בחומרי הייצור בשביל לנסר, לגלף, ולהטביע תבניות אור LED בשלטים שלכם או כל דבר אחר שנדרש וכשהמשימה מוכנה, אנו אורזים את הפרויקט כולו ומכינים אותו למשלוח.

טיפים חשובים לפני הזמנת שלטים, ובמיוחד שלטי בטיחות

היו בטוחים במידות ובעיצוב השלטים. אם אינכם חשים בטוחים במה שאתם עושים, מומלץ להתייעץ עם מומחה אסטרטגי להצבת שילוט לעסקים. חשוב מאד לדאוג שכל שלט מוזמן יגובה בכמויות, חומרי ייצור, צבעים, צורות ומידות. כשרשימת השלטים שלכם סגורה, ואתם יודעים בדיוק למה הם מיועדים, זו הנקודה שאתם יודעים מה אתם רוצים וצריכים, ומכאן ואילך אנו נוכל להיות לכם לעזר רב.

בדקו את דרישות הבטיחות של העסק ואת כל הדרישות החוקיות כך שתהיו בטוחים כי אתם מכסים את כל צרכי השילוט ורוכשים שלטי בטיחות המתאימים לכם בצורה הטובה ביותר, אחרת אתם עלולים להיות חשופים לתביעות או קנסות.