שילוט כיבוי אש למשרדים ועסקים

שילוט כיבוי נועד להכוונת קהל השוהים במשרד, ובפרט את עובדי המשרד – למקום בו נמצא ציוד הכיבוי וליציאה מהמבנה לשם הימלטות ממנו. השלטים הנם שלטים שצריכים לעמוד בתקן. חלקם צריכים להיות שלטי זכוכית עם פאנל שביר שעוטף אותם מקדימה. חלקם הנם שלטים מוארים אשר הקהל צריך לזהותם מיד, ותוך שניות ספורות לאחר התרחשות השריפה.

שלטי כיבוי אש בהתאם לתקנים

אם אתם עובדים עם חברת מיגון אש – מפעל שלטים הוא המסגרת היעילה ביותר לייצור ויבוא השלטים למשרד שלכם בהתאם להנחיותיה. במפעל שילוט לעסקים עובדים על פי הזמנות ומייצרים שלטי זכוכית ושלטים מוארים בהתאמה לתקן. חברת מיגון האש שלכם ציידה אתכם במפרט שילוט כיבוי אש? אנו נייצר זאת עבורכם ויספק את השלטים במועדם לשם הפצתם במרחבים המיועדים.

עבודה על פי תקנים בלבד

עבודתו של מפעל שלטי בטיחות תהיה תקנית ומדויקת בכל הנוגע לייצור שילוט כיבוי אש. במהלך ייצור השלטים – יסתמך המפעל על מידות שלטים שחברת המיגון שלכם דרשה שיהיו. ייצור שלטים מסוג זה נעשה תוך הכנת הפונטים והזיגוג שלהם בהתאם לדרישות שנבדקו במשרד שלכם על ידי חברת המיגון. לכן, כאשר החברה מציידת אתכם במפרט טכני עבור שילוט פולט אור לכיבוי אש, אל תמהרו להזמין מהמקום שהיא ממליצה. כשתשוו מחירים תיווכחו לדעת כי מפעל שלטים הוא האופציה הכי פחות יקרה והכי יעילה שתעמוד בדרככם.

שימוש בחומרי גלם איכותיים בלבד

כשאתם לקוחות של מפעל שלטים, אתם לא רק נהנים משלטים תקניים, אלא גם משלטים איכותיים, המבוססים על חומרי גלם אמינים בלבד: זכוכיות חזקות עם מקדמי הגנה, ייצור שלטים מוארים בטכנולוגיית תאורה חדשנית, ועוד. רק במפעל שלטים שמים דגש מיוחד על חומרי הייצור ודואגים לכך שהוא יהיה עמיד בכל שלט שתזמינו. רק כך תוכלו להבטיח שימוש ארוך טווח ללא כל צורך בתחזוקת השלט כאשר יוצב במשרדכם.  

שירות מהיר ואספקה יעילה

בשונה ממסגרות ייצור אחרות, אנו מספקים את ההזמנות ללקוחות בפרקי זמן מהירים, ללא עיכובים, עם תאריך מסירה ידוע מראש. הוא כמעט תמיד יהיה קרוב למועד ביצוע ההזמנה. בכך, אתם נהנים משירות ייצור שלטים יעיל, מהיר, זמין ולא פחות חשוב – אדיב מאין כמוהו.

ייצור שלטים בהתאמה אישית לבית העסק

הזמינו שלטים ממפעל שלטים מוביל! אצלנו תוכלו להזמין שלטי מתכת, עץ, פלסטיק, מוארים ודיגיטליים! אנו מייצרים לא רק שלטי בטיחות וכיבוי אש אלא גם שלטי הכוונה, שלטי כניסה לבתי עסק, שלטי פרסום ושיווק, ועוד! ייצור שלטים כאן מתבצע תחת נוהלי עבודה קפדניים המובילים לכך שמקסימום איכות תתבטא בכל שלט שיוזמן עבור כל חברה, מלכ"ר או תאגיד.

אנו מייצרים עבורכם מגוון רחב של שלטים לפי הזמנה

אם אתם רוצים להזמין מערך שלם של שלטים ולא רק שלטי בטיחות, אנו ממליצים לכם לעבוד עם יועץ אסטרטגי המתמחה בשיווק ויידוע עסקים. הוא יתכנן עבורכם מערך שילוט מלא להכוונה, כניסה ושיווק/פרסום. רצוי לקיים עמו ישיבות אינטנסיביות במעמד פתיחת העסק ולהגיע מוכנים עם סוגי השלטים שאתם יודעים שאתם צריכים בשביל לקיים את העסק. ייצור שלטי פרסום, שלטי הכוונה ושלטי כניסה נעשה אצלנו חדשות לבקרים על פי הזמנות דומות לאלה שלכם ואנו מתחייבים תמיד להגיש לכם עבודה מושלמת על פי המידות ואמות המידה שפורטו בכל הזמנה.

הגנה על כל שלט באופן אופטימלי מפני דהייה, השחתה או בלאי מכל סוג שהוא

אצלנו ייצור שלטים אינו רק בנייתם אלא גם הגנה עליהם. ניתן להציבם בגובה או סמוך לקרקע, בתוך מבנים או בחוץ כשהם חשופים לנזקי אקלים. אצלנו שלטי פרסום, הכוונה ואחרים – יהיו תמיד מוגנים ותמיד ברי-שימוש. השלטים שלנו נשמרים אצל מיטב בתי העסק ששירתנו מזה שנים רבות, והיד עוד נטויה. לסטנדרטים אלה צריכה לשאוף כל חברת שלטים. בין אם אתם מזמינים שילוט כיבוי אש ובין אם שילוט רגיל, העבודה שלנו מאפשרת לכם לקבל שלט איכותי אשר יחזיק מעמד לאורך שנים רבות וכך ההוצאה עליו הרבה יותר משתלמת.

שלטי LED מעוצבים

הטרנד החדש הוא שלטי ה- LED שמאפיינים לא מעטים מהעסקים בישראל. אתם רואים אותם בעיקר במבנים גבוהים כמו בנייני משרדים או קניונים. השלטים הללו הם בעלי עוצמה לא רק בשל הגודל שלהם אלא גם מפני שזהו שלט פולט אור, ובכך הם חשופים גם לנהגים שנמצאים רחוק מהמיקום. אם קיבלתם זיכיון לשים שלט במבנה גבוה אנו ממליצים בחום להזמין אותו מ- LED ובכך להיחשף לכמה שיותר קהלים הנמצאים בסביבתכם.