שלטים לאתרי בנייה

שלטים לאתרי בנייה – אתרי בנייה מהווים מקום מעניין שעשוי להצית את הדמיון של העוברים-ושבים. מה מתרחש בתוך האתר? מה מסתירים מאחוריהם הגדרות הגבוהים? וכיצד מתקדמת העבודה? הכלים השונים לצד התהליכים שמתבצעים במקום עשויים להיות גורם מעורר עניין עבור מבוגרים וילדים כאחד. כמובן שביקור של אזרח בלתי מורשה בתוך אתר בנייה עלול להיות הרה אסון. ואם מדובר בילדים סקרניים הרי זהו מקרה חמור פי כמה. מסיבה זו חובה להציב שילוט לאתרי בניה ובאמצעותם להתריע על הסכנות שהאתר טומן בחובו. כך ידעו כולם כי הכניסה לזרים אסורה, וכי המקום טומן בתוכו סכנות מסכנות שונות.

שלטים לאתרי בנייה – מפנימים את כללי הבטיחות

מלבד שילוט מתריע האוסר על כניסת זרים לתוך האתר, חשוב לשלט את האתר בחלקו הפנימי, ולהציג בפני הפועלים את הנחיות הבטיחות. הנחיות אלו יוצגו במקום בולט ויחייבו את העובדים כולם, כאשר כל ההנחיות רשומות בצורה ברורה ובולטת והשלטים מותקנים במקומות מרכזיים, כל העובדים רואים אותם יום ביומו, וכך הם מפנימים את כללי הבטיחות ואת אופן ההתנהלות הנכונה שנדרשת מהם באתר הבנייה. הכללים מוצגים וכל הפועלים נדרשים להתנהל על פיהן, מחובתם לציית לכללים ולנהל את יום העבודה שלהם בהתאם.

נגישות לנכים במבנים

מוצרי השילוט נועדו להקל את ההתנהלות בשטח ולאפשר שימוש מועיל לכל אדם. ומה באשר לאוכלוסיית הנכים? הללו מוצאים את עצמם לא פעם נבוכים מחוץ למבנה, ולא מוצאים את דרכם פנימה. האם יש דרך נגישה לנכים? היש להם דרך למצוא את עצמם בתוך המבנה? כדי ליישר בפניהם את הדרך וכדי להראות להם אם קיימת דרך מתאימה למוגבלות שלהם, יש להציב שילוט נגישות. שילוט זה יכוון אותם לרמפה וידריך אותם כיצד להגיע למפלס הרצוי בדרך עוקפת מדרגות.

קרא עוד על שלטי בטיחות

שילוט קומות

לעיתים ההתמצאות בתוך מבנה גדול עלולה להיות מורכבת. באיזו קומה נכנסנו למבנה, ובאיזו קומה אנחנו נמצאים כעת? האם ירדנו קומה אחת או יותר? ואיפה יצאנו מהמעלית? שילוט קומות מועיל עד מאוד ומאפשר לשוהים במבנה למצוא את עצמם ולדעת לאן עליהם ללכת וכמה קומות עליהם לרדת או לעלות כדי להגיע לקומה הרצויה.

השלטים מסייעים ומקלים

אכן, גם באתרים בנייה וגם בכל מבנה אחר, ממלאים השלטים תפקיד חשוב. זה נכון לכל עת וכמובן לעתות חירום. השלטים מועילים לכל אדם ובמיוחד לנכה שתר אחר הדרך המתאימה למוגבלות שלו. הצבת השלטים מונעת בעיות שונות ומאפשרת שימוש מועיל במבנה!